يسوع الملك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ترنيمة حب اتولد للمرنمة هايدى منتصر

ترنيمة حب اتولد     للمرنمة  هايدى منتصر Empty ترنيمة حب اتولد للمرنمة هايدى منتصر

مُساهمة من طرف evet الأربعاء يناير 28, 2009 6:18 am

1-
غيرت فيا شفيت عينيا خلتنى اشوفك واشوف كفوفك مسمارى ثقبها علشان اعيش طب ايه يكفى لو قلت اوفى دة انا عمرى اصله على بعضه كله من غيرك انت شىء مايساويش
+القرار+
انا كنت واحد خاطى مات دلوقتى فى غيره اتولد شخصى العتيق مابقاش يليق على قلب راح عندك سجد وانا من النهاردة مش ممكن ارضى ارجع ياربى وكل اللى عدى فى قلبى ليك حب اتولد++
2-
طيبت جرحى كترت فرحى مريت عليا شددت ايديا قومت فيا كل اللى فات قدمت حبك فتحت قلبك وطلبت منى اقبل تشيلنى وانك تعينى وانسى اللى فات
+ القرار+
انا كنت واحد خاطى مات دلوقتى فى غيره اتولد شخصى العتيق مابقاش يليق على قلب راح عندك سجد وانا من النهاردة مش ممكن ارضى ارجع ياربى وكل اللى عدى فى قلبى ليك حب اتولد++
3-
قربت منى حسيت كأنى انا لااتولدت قبلك وعشت انا بس كنت فى غيوم وليل دة انت نجتنى يايسوع حيتنى انا لو بفكر اكيد ها اقدر وعمرى ما اقدر انسى الجميل
+ القرار+
evet
evet

انثى عدد الرسائل : 7
البلد : كنستى
لقبك : بنت البطل الرومانى

ترنيمة حب اتولد     للمرنمة  هايدى منتصر Empty رد: ترنيمة حب اتولد للمرنمة هايدى منتصر

مُساهمة من طرف زائر الأربعاء يناير 28, 2009 7:58 am

ربنا يباركك يا ايفيت Very Happy
ترنيمة جميلة جدا و انا بحب كل ترانيم هايدى منتصر

زائر
زائر

- مواضيع مماثلة